346. Texte falsificate: Anul 1995 ( 7 ianuarie ) – mesaj “primit” prin leliţa Mihaela



(Comentariu la  Noua Evanghelie de la Pucioasa intitulată “Cuvântul lui Dumnezeu)

Motto:“Fiule, să nu pierzi şi să nu uiţi nici
un cuvânt, că de toate vei fi întrebat”
(preluat din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 6 februarie 1959)

Laitmotiv preluat din postarea #38 (primul articol din seria celor care semnalează modificări de fond în “Cuvânt”):

Sunt cu adevărat textele de la Pucioasa o vorbire din cer? Sunt ele oare  un alt Cuvânt al lui Dumnezeu, un Cuvânt nou, care îl completează pe cel recunoscut dintotdeauna şi pretutindeni şi de toţi cu numele de Sfânta Scriptură? Dacă ar fi aşa, atunci preocuparea şi respectul şi grija pentru păstrarea nealterată a acestor texte contemporane cu noi ar trebui să fie întru totul asemănătoare cu cele purtate de zeci de generaţii de creştini faţă de Biblie. Or, constatăm că: în timp ce  Biblia s-a păstrat nealterată timp de 2000 de ani, textele de la Pucioasa au fost modificate masiv şi substanţial tocmai de către liderii pucioşi, adică de aceia care ar fi trebuit să vegheze ca nici o iotă şi nici o cirtă din ele să nu se schimbe. În ediţia din anul 2006 a cărţii pucioşilor pe care ei au intitulat-o “Cuvântul lui Dumnezeu” apar mii de modificări faţă de ediţia din anul 1995 a aceleiaşi cărţi. Tot ce a fost incomod, sau se preta la o cosmetizare de faţadă, a fost forfecat fără scrupule. Nu ne referim aici în nici un caz la corecţiile legate de ortografie, care sunt şi ele extrem de numeroase, dar fireşti pentru orice nouă ediţie de carte, ci la modificările de fond, unele dintre ele vădit interesate ca să sporească legitimitatea şi credibilitatea acestei colecţii de “mesaje”. Dacă scrierile sunt cu adevărat vorbirea lui Dumnezeu, atunci trebuia să se admită a priori că Dumnezeu nu trebuie şi nu poate fi corectat (pur şi simplu pentru că nu e cazul – Dumnezeu este însăşi perfecţiunea). Măcar din respect pentru Dumnezeu şi pentru “Cuvântul” Lui s-ar fi cuvenit să nu se intervină cu nimic în exprimarea originală, chiar veghind scrupulos ca textele respective să rămână nealterate. Dar, dacă autorul textelor a greşit în nenumărate situaţii, uneori destul de grav, fiind nevoie să i se aplice corecţii masive, înseamnă că autorul a fost un om (sau mai mulţi), dar în nici un caz Dumnezeu.
Din raţiuni legate de spaţiul necesar prezentării acestui fenomen, am apreciat că este nevoie de o selecţie a acestor texte. De aceea am apreciat că  unele  modificări pot fi considerate “minore” şi nu le-am  mai consemnat aici. Alte modificări vizează însă  o “adaptare” intenţionată  a textului, pentru a-l face mai lizibil sau mai familiar sau mai convingător, şi aici este evidentă intervenţia editorilor. Există şi  modificări de-a dreptul mistificatoare, care încearcă să ascundă pur şi simplu unele imperfecţiuni sau chiar erori de fond, existente în ediţia întâi, alterându-se uneori în mod deosebit de grav sensul original. În fine, nu de puţine ori metoda de intervenţie a corectorilor a fost să suprime pur şi simplu porţiuni incomode din text, (uneori dispar fraze întregi!!), sau să adauge fraze inexistente în ediţia întâi.
Iată şi exemplele selectate şi contorizate:


Anul 1995

1275. Ediţia 1995:  “[…] între oameni. În numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh, pace ţie poporul Meu, poporul Meu cel nou.  (7 ianuarie 1995)
1275. Ediţia 2006:  “[…] între oameni. Pace ţie, poporul Meu! În numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh, pace ţie, poporul Meu, poporul Meu cel nou!   (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+1. Ediţia 1995:  Slavă şi mărire întru cei de sus, slavă lui Dumnezeu întru cei de sus, şi pace pe pământ, şi lumină pe pământ, şi bună voire între oamenii cei ce au lumină, […]” (7 ianuarie 1995)
1275.+1. Ediţia 2006:  Slavă şi mărire întru cei de sus, slavă lui Dumnezeu întru cei de sus, şi pace pe pământ, şi lumină pe pământ, şi bunăvoire între oamenii care au lumină, […]”  (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+2. Ediţia 1995:  “[…] este pământ proorocit şi ales ca să-Mi fie Mie petec de pământ şi Sion binecuvântat […]” (7 ianuarie 1995)
1275.+2. Ediţia 2006:   “[…] este pământ proorocit şi ales ca să-Mi fie Mie petec de pământ şi vârf de munte şi Sion binecuvântat […]” (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+3. Ediţia 1995: Iată cer şi pământ nou, căci deasupra ieslei de la voi am cerul deschis tată. Deschid mereu şi cuvântez şi-Mi las glasul peste pământul acesta nou.  (7 ianuarie 1995)
1275.+3. Ediţia 2006:  Iată cer nou şi pământ nou, căci deasupra ieslei de la voi am cerul deschis, tată. Deschid mereu şi cuvintez şi Îmi las glasul peste pământul acesta nou.  (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+4. Ediţia 1995:  Dar iată, Eu, Cel primit de ieslea necuvântătoarelor, vă aduc din cer darul păcii Mele şi îl pun peste voi, copii ai ieslei Mele, căci iată, am ieslea sălăşluire şi în vremea aceasta. Mai marii bisericii din lume, zic că voi sunteţi uscaţi şi nu Mă primesc pe Mine prin voi zic că voi sunteţi sterpi […] care n-a găsit loc să vină pe pământ. A găsit loc în paie. (7 ianuarie 1995)
1275.+4. Ediţia 2006:  Dar iată, Eu, Cel primit de ieslea necuvântătoarelor, vă aduc din cer darul păcii Mele şi îl pun peste voi, copii ai ieslei Mele, iată, am ieslea sălăşluire şi în vremea aceasta. Mai-marii bisericii din lume zic că voi sunteţi uscaţi şi nu Mă primesc pe Mine prin voi. Ei zic că voi sunteţi sterpi […] care n-a găsit loc să vină pe pământ, şi a găsit loc în paie.  (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+5. Ediţia 1995:  Iată taină vă spun vouă şi o despecetluiesc între ai Mei. Vă spun despre taina venirii Mele atunci şi acum. Scris este în scripturiDomnul Însuşi la glasul arhanghelului şi întru trâmbiţa lui Dumnezeu se va coborî din cer şi cei morţi vor învia, iar cei vii se vor îmbrăca întru nestricăciune şi moarte nu va mai fi şi pururea vom fi cu Domnul apoi.  (7 ianuarie 1995)
1275.+5. Ediţia 2006:  Iată taină vă spun vouă, şi o despecetluiesc între ai Mei; vă spun despre taina venirii Mele atunci şi acum. Scris este în Scripturi: «Domnul Însuşi, la glasul arhanghelului şi întru trâmbiţa lui Dumnezeu, Se va coborî din cer, şi cei morţi vor învia întâi, iar cei vii se vor îmbrăca întru nestricăciune, şi moarte nu va mai fi, şi pururea vom fi cu Domnul apoi».   (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+6. Ediţia 1995:  O, Ierusalime […] precum ei au înţeles din prooroci naşterea Mea şi au crezut şi au plecat dinspre răsărit după stea, ca să-L afle pe Cel născut din cer şi precum ei au crezut prezicerilor celor din vreme făcute de înţelepţii cei de demult, aşa şi tu să crezi şi să crezi mai bine ca aceia, tată. Că aceia erau înţelepţi […] şi trebuie să crezi mai tare ca aceia. Căci iată, îţi desfac taina venirii Mele. Aşa scrie în scripturi căci Domnul Însuşi, la glasul arhanghelului şi întru trâmbiţa lui Dumnezeu se va coborî din cer. (7 ianuarie 1995)
1275.+6. Ediţia 2006:   O, Ierusalime […] precum ei au înţeles din prooroci naşterea Mea şi au crezut, şi precum au plecat ei dinspre răsărit după stea ca să-L afle pe Cel născut din cer, şi precum ei au crezut prezicerilor cele din vreme făcute de înţelepţii cei de demult, aşa şi tu să crezi, şi să crezi mai bine ca aceia, fiule, că aceia erau înţelepţi […] şi tu trebuie să crezi mai tare ca aceia, că iată, îţi desfac taina venirii Mele. Aşa scrie în Scripturi: «Însuşi Domnul, la glasul arhanghelului şi întru trâmbiţa lui Dumnezeu, Se va coborî din cer». (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+7. Ediţia 1995:  O, Ierusalime, copilul Meu de azi, pruncul Meu, poporul Meu de azi, Eu am pus nume lui Verginica. Trâmbiţa lui Dumnezeu o numeam în tine, Ierusalime de azi.  (7 ianuarie 1995)
1275.+7. Ediţia 2006:   O, Ierusalime, copilul Meu de azi, pruncul Meu, poporul Meu de azi! Eu am pus nume lui Verginica. O numeam în mijlocul tău trâmbiţa lui Dumnezeu, Ierusalime de azi.  (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+8. Ediţia 1995:  Când M-am coborât în trup prin Maica Mea Fecioara, am coborât la glasul arhanghelului şi am venit spre arătare, iar acum am venit după cum era scris; M-am coborât întru trâmbiţa lui Dumnezeu, după cum este scris. La glasul arhanghelului şi întru trâmbiţa lui Dumnezeu. (7 ianuarie 1995)
1275.+8. Ediţia 2006:  Când M-am coborât în trup prin Maica Mea Fecioara, am coborât la glasul arhanghelului şi am venit spre arătare, iar acum am venit şi M-am coborât întru trâmbiţa lui Dumnezeu, după cum este scris: «La glasul arhanghelului şi întru trâmbiţa lui Dumnezeu».  (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+9. Ediţia 1995:  În vremea aceasta am făcut iarăşi sită pentru poporul Meu şi îi spun să fie poporul Meu ca grâul curat, ca bobul de grâu întreg şi curat şi nepătat şi neamestecat. (7 ianuarie 1995)
1275.+9. Ediţia 2006:  În vremea aceasta am făcut iarăşi sită pentru poporul Meu, şi îi spun poporului Meu să fie ca grâul curat, ca bobul de grâu întreg şi curat şi nepătat şi neamestecat.  (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+10. Ediţia 1995: “[…] să te îndrăgosteşti de Mine Ierusalime, aşa cum şi Eu tată, sunt îndrăgostit după tine […] ca să stai îmbrăţişat cu Mine şi ca să-ţi dau îmbrăţişarea Mea şi să te numesc Ierusalim, să te am în inima Mea cerească, fiindcă Eu am inimă tată. Am inimă ca omul şi nu poţi să spui că nu am.  (7 ianuarie 1995)
1275.+10. Ediţia 2006:   “[…] să te îndrăgosteşti de Mine, Ierusalime, aşa cum şi Eu, tată, sunt îndrăgostit de tine […] ca să stai apoi îmbrăţişat cu Mine şi ca să-ţi dau îmbrăţişarea Mea şi să te numesc Ierusalim şi să te am la inimă, să te am în inima Mea cerească, fiindcă Eu am inimă, fiule, am inimă ca omul, şi nu poţi să spui că nu am. (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+11. Ediţia 1995:  Eu M-am născut din om la glasul arhanghelului şi M-am născut în chip minunat şi Fecioara întru care am luat trup, a rămas fecioară şi după naşterea Mea. […] A luat Dumnezeu o mână de carne din coapsele bărbatului şi i-a umplut înapoi locul cu carne de nu s-a mai cunoscut ce a luat Dumnezeu şi din carnea aceea a făcut pe femeie. Din carne şi din cuvânt a făcut-o. (7 ianuarie 1995)
1275.+11. Ediţia 2006:   Eu M-am născut din om la glasul arhanghelului, şi M-am născut în chip minunat, iar Fecioara întru care am luat trup a rămas fecioară şi după naşterea Mea. […] A luat Dumnezeu o mână de carne din coastele bărbatului şi i-a umplut înapoi locul cu carne, de nu s-a mai cunoscut ce a luat Dumnezeu, şi din carnea aceea a făcut pe femeie, din carne şi din cuvânt a făcut-o. (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+12. Ediţia 1995: “[…] apoi a mărturisit, dar la puţini a mărturisit. La puţini şi atunci, dar nici astăzi lumea, nici creştinii nu ştiu să înţeleagă bine minunea naşterii Mele din Fecioară.  (7 ianuarie 1995)
1275.+12. Ediţia 2006:   “[…] apoi a mărturisit, dar la puţini a mărturisit, la puţini şi atunci, dar nici astăzi, nici lumea, nici creştinii nu ştiu să înţeleagă bine minunea naşterii Mele din Fecioară. (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+13. Ediţia 1995: Vezi tu, creştine tată,  de ce am venit Eu ca să vorbesc cu tine iar? Am venit că tu nu citeşti. Am venit să-ţi spun să citeşti, ca să crezi în împlinirea proorociilor tată.  (7 ianuarie 1995)
1275.+13. Ediţia 2006:  Vezi tu, creştine, de ce am venit Eu ca să vorbesc cu tine iar? Am venit că tu nu citeşti, şi am venit să-ţi spun să citeşti, ca să crezi în împlinirea proorociilor, fiule.  (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+14. Ediţia 1995:  Dar tu trebuia să ştii cuvântul Meu cel prin prooroci şi prin apostoli, aşa cum ştia samarineanca, măcar că era de neam străin. Magii ştiau, pentru că citise cartea proorociilor. […] eşti proorocit de prooroci. Să stai în lucrarea Mea cea proorocită de Dumnezeu prin prooroci. O, dar cum vine asta să stai în lucrarea Mea? Cum vine tată? Că nu este pom bun ca să facă roade rele şi nu este pom rău ca să facă roade bune şi fiecăruia i se văd roadele. Şi de aceea am făcut o sită, ca să văd care este rod şi care nu este rod. (7 ianuarie 1995)
1275.+14. Ediţia 2006:  Dar tu trebuia să ştii cuvântul Meu cel prin prooroci şi prin apostoli, aşa cum ştia samarineanca, măcar că ea era de neam străin. Magii ştiau, pentru că citise cartea proorociilor. […] eşti proorocit de prooroci, şi să stai în lucrarea Mea cea proorocită de Dumnezeu prin prooroci. O, dar cum vine asta, să stai în lucrarea Mea? O, nu este pom bun, şi ca să facă roade rele, şi nu este pom rău, să facă roade bune, şi fiecăruia i se văd roadele, şi de aceea am făcut o sită, ca să văd care este rod şi care nu este rod.  (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+15. Ediţia 1995:  “[…] nu orice fel de bob de grâu. Bobul cel ales de Mine, cel ales cu sita aceasta, căci tu poporul Meu eşti un grâu de soi, tată şi iată, din acest soi opresc numai bobul cel împlinit […]” (7 ianuarie 1995)
1275.+15. Ediţia 2006:  “[…] nu orice fel de bob de grâu, ci bobul cel ales de Mine, cel ales cu sita aceasta, căci tu, poporul Meu, eşti un grâu de soi, tată, şi din acest soi opresc numai bobul cel împlinit […]”  (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+16. Ediţia 1995:  O, fiilor iubiţi, fiilor lucrători, care lucraţi peste fiii poporului Meu. Voi aveţi durere, aveţi durerea Mea în voi, aveţi zdrobirea Mea în voi. Iată tată, durerea voastră Mă cheamă lângă voi şi să Mă lăsaţi să v-o iau, că rău vă apasă tată şi milă Mi-e de voi.  (7 ianuarie 1995)
1275.+16. Ediţia 2006:   O, fiilor iubiţi, fiilor lucrători, care lucraţi în poporul Meu peste fiii poporului Meu! Voi aveţi durere, aveţi durerea Mea în voi, aveţi zdrobirea Mea în voi. Durerea voastră Mă cheamă lângă voi, şi să Mă lăsaţi să v-o iau, că rău vă apasă, şi milă Mi-e de voi.  (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+17. Ediţia 1995:  Şi iată iau Cartea şi scot apă din ea şi dau la lume ca să creadă în proorociile acestei lucrări […]” (7 ianuarie 1995)
1275.+17. Ediţia 2006:  Şi iată, iau cartea şi scot apă din ea şi dau la lume, ca să creadă lumea în proorociile acestei lucrări […]” (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+18. Ediţia 1995:  “[…] să fii copil şi să mănânci din cer, căci iată ce fac. Îţi dau cu linguriţa din cer, hrană gata mestecată, copilul Meu. (7 ianuarie 1995)
1275.+18. Ediţia 2006:   “[…] să fii copil şi să mănânci din cer, iată ce fac: îţi dau cu linguriţa din cer hrană gata mestecată, copilul Meu. (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+19. Ediţia 1995:  “[…] că Eu tată vreau să cobor cerul pe pământ, vreau să aduc cerul pe pământ, căci pământul este aşternut picioarelor Mele, după cum este scris. […] La început a fost facere şi la sfârşit e naştere. Şi tu să fii un neam născut din cer, Ierusalime […]” (7 ianuarie 1995)
1275.+19. Ediţia 2006:  “[…] că Eu vreau să cobor cerul pe pământ, vreau să aduc cerul pe pământ, căci pământul este aşternut picioarelor Mele, după cum este scris. […] La început a fost facere, şi la sfârşit e naştere, iar tu să fii un neam născut din cer, Ierusalime […]”  (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)

1275.+20. Ediţia 1995: De şapte veacuri aşteaptă cerul ca să se arate Ierusalimul cel de la sfârşit, cel născut de sus prin cuvânt la glasul trâmbiţei Mele.  (7 ianuarie 1995)
1275.+20. Ediţia 2006:  De şapte veacuri aşteaptă cerul să se arate Ierusalimul cel de la sfârşit, cel născut de sus prin cuvânt, la glasul trâmbiţei Mele.  (25 decembrie 1994/7 ianuarie 1995)
……………………
Estera
7 aprilie 2011
……………………

Comentarii

Postări populare