357. Noi atacuri ale pucioşilor la adresa slujitorilor Bisericii majoritare


 



Motto: “Iată, El vine cu norii şi orice ochi Îl va vedea



şi-L vor vedea şi cei ce L-au împuns şi se vor jeli, din pricina Lui,



toate seminţiile pământului. Aşa. Amin.”(Apoc 1,7)



În tentativa lor disperată de a-şi făuri (şi de a-şi consolida apoi) o legitimitate pe care creştinii din lumea întreagă le-o refuză de peste cincizeci de ani încoace, liderii pucioşi de la “Noul Ierusalim” nu obosesc în a-i denigra pe slujitorii Bisericii majoritare, deoarece aceştia refuză “să dea tonul” către credincioşii cei pravoslavnici şi să-i atragă la noua învăţătură de la Pucioasa, învăţătură ticluită de aceşti lideri eretici care pretind că “au primit-o de la Dumnezeu” şi că “este singura autentic ortodoxă” , motiv pentru care ei o denumesc în mod abuziv… chiar “Cuvântul lui Dumnezeu”.



Liderii pucioşi construiesc analogii cu pericopele Sfintei Scripturi, prin care ei promovează un fals Iisus Hristos, care “vine în duh” la Pucioasa şi face minuni, deşi nimeni nu L-a văzut pe acest “Iisus” al pucioşilor, şi nici minunile şi vindecările Lui nu s-au văzut vreodată. Să nu uităm însă că este scris, şi Sfânta Scriptură dă mărturie, că la a doua venire a lui Hristos Cel Adevărat pe pământ, tot ochiul Îl va vedea:



“Iată, El vine cu norii şi orice ochi Îl va vedea şi-L vor vedea şi cei ce L-au împuns şi se vor jeli, din pricina Lui, toate seminţiile pământului. Aşa. Amin.”(Apoc 1,7)



Cu toate acestea, liderii pucioşi vestesc un alt “Dumnezeu” şi un alt “Domn Iisus”, pe care nu L-a văzut nimeni, dar care vine la ei în mod tainic, destrupat, adică dezbrăcat de trupul Lui cel transfigurat prin Înviere, ca să-i înveţe “în toată vremea” o învăţătură nouă, învăţătura pucioşească. Totodată, pucioşii sunt chemaţi să facă faţă la răscoala duşmanilor lor cei văzuţi şi cei nevăzuţi, duşmani cărora însă li se scurtează lupta mereu de către… “Dumnezeul de la Pucioasa” , astfel încât pucioşii să învingă mereu şi să rămână singuri cu “Dumnezeul” lor pe pământ:



“Sunt Domnul Învăţătorul, Domnul Iisus Hristos, şi trebuie în toată vremea să-i învăţ pe cei ce sunt fii ai lui Dumnezeu pe pământ şi să le dau putere să-Mi fie fii, căci trebuie mult să lucreze ei ca să-şi păstreze naşterea lor cea de sus, fiindcă diavolul, potrivnicul lui Dumnezeu, are ce are împotriva celor ce sunt ai Mei, şi care Mă ascultă, dar Eu sunt Învăţătorul lor şi le întăresc lor mereu puterea şi credinţa cea cu putere în ea, căci împotriva credinţei lor stau în fel şi chip în luptă cetele vrăjmaşe, văzute şi nevăzute, ştiute şi neştiute, şi mereu trebuie să le scurtez vremea lor de răscoală, căci dacă Eu n-aş scurta-o mereu, n-ar mai fi nimeni cu Dumnezeu pe pământ.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-05-2011)



Puterile “Dumnezeului” de la Pucioasa par a fi însă dramatic de limitate, îndată ce se bizuie pe ajutorul cel slăbănogit al omului ca să poată duce la bun sfârşit lupta cu vrăjmaşii văzuţi şi nevăzuţi ai pucioşismului, şi se plânge de puţinătatea acestui ajutor care vine de pe pământ:



“Mereu, mereu trebuie să scurtez vremea lor şi lucrul lor cel rău, dar ce puţin Mă ajută omul în lucrul Meu cel greu pentru salvarea lui de sub vrăjmaşul lui, care are otrava lui, duhul lumii, iar omul este slab în faţa acestei ispite şi n-are cine-i întări veghea şi dragostea lui pentru Salvatorul lui.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-05-2011)



Una dintre pericopele evanghelice luate drept jalon este vindecarea slăbănogului de la Vitezda. Liderii pucioşi se grăbesc să găsească asemănări şi să facă asocieri false, ca să poată cititorul textului pucioşesc să înţeleagă că ar fi vorba şi acum de Acelaşi Iisus, care din nou vine pe pământ, la Pucioasa, şi din nou ridică pe om din starea lui de slăbănogire:



“O, cum să nu vin şi să nu te învăţ Eu din Mine şi în ziua aceasta, fiule poporul Meu? Are nevoie omul de multă învăţătură, tată, şi mereu are, şi să Mă găsească pe masa ta cuvânt cel ce Mă caută la tine, căci Eu M-am lăsat descoperit aici, unde sunt, şi Mă las găsit celor ce Mă caută aici. Acum două mii de ani am lucrat pildă despre Mine în fel şi chip, ca să vadă omul ce face Dumnezeu şi ce face omul, ce poate Domnul şi ce nu poate omul, căci M-am oprit lângă scăldătoarea care vindeca pe cel ce avea cine să-l coboare în ea pentru vindecare prin înger vindecător, şi am găsit un om slăbănog, de treizeci şi opt de ani ai bolii lui […]” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-05-2011)



Observăm însă că, în afară de înlocuirea scăldătorii de la Vitezda cu băile sulfuroase de la Pucioasa, noul “Iisus”, cel promovat de către pucioşi, nu mai insistă pe vindecări concrete, palpabile (pentru că El nu e în stare să le facă) ci pe o învăţătură nouă şi multă, menită să înlocuiască învăţătura creştină care, se pare – sau vrea să dea impresia – că s-a perimat. Dar cine se opune înlocuirii creştinismului tradiţional cu altul, de paradă, adus de către pucioşi? Tocmai “mai marii peste sufletele oamenilor” se opun, adică preoţii şi arhiereii din B.O.R. Aceştia sunt “răul cel mare”, care se opune noii învăţături pucioşeşti, învăţătură care pretinde că aduce cu ea “înnoirea lumii” şi “vindecări” virtuale peste tot omul:



“O, n-avea om să-l ajute, o, n-are cine să-l ajute pe om cu adevărat, şi vin Eu din cer, de la Tatăl Meu, ca să-l ajut pe om, şi Mă uit la mai-marii de peste sufletele oamenilor că nu-Mi recunosc lucrarea şi cuvântul cel făcător de om nou peste om. Dar n-am spus Eu prin Scripturi că vine din cer naşterea din nou a lumii, că vine vremea înnoirii lumii?” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-05-2011)



Liderii pucioşi pretind că arhiereii de azi seamănă cu cei de acum 2000 de ani, pentru că nu-L recunosc pe noul “Iisus de la Pucioasa”. Deosebirea este însă esenţială: cei de acum 2000 de ani Îl vedeau pe Iisus viu, în faţa ochilor, şi aveau în faţă şi minunile Lui, pe când arhiereii de azi din B.O.R. nu văd nici un Iisus şi nici minunile pe care se pretinde că le face fantoma Lui. Cum să recunoşti aşadar ceva ce nu există, sau pe cineva care nu se vede, dar pretinde că este cel care împlineşte Scripturile care spun că “orice ochi Îl va vedea”? Şi totuşi, vina ce se aduce arhiereilor din B.O.R. este aceasta: ei “caută nod în papură”, şi de aceea rămân “necredincioşi” în noul eres de la Pucioasa:



“Iată, nu aşteaptă împlinirea Scripturilor cei ce stau ei în locul lui Dumnezeu peste oameni. Ca şi cei de acum două mii de ani mai-mari peste oameni, şi care Mă prigoneau şi căutau să Mă omoare pentru că l-am vindecat pe cel pătimaş vreme lungă, o, tot aşa şi cei de azi, nu Mă recunosc, nu iubesc cuvântul vieţii, şi caută ei mereu nod în papură ca să rămână necredincioşi, dar Eu le spun lor ca şi celor de atunci: «Tatăl Meu până acum lucrează; lucrez şi Eu».” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-05-2011)



De aceea, credincioşii de rând sunt asmuţiţi împotriva preoţilor şi arhiereilor lor. Aceşti slujitori de Biserică sunt acuzaţi că stau degeaba peste sufletele creştinilor, căci nu-i învaţă că duhul destrupat de la Pucioasa este Însuşi Hristos – Fiul lui Dumnezeu, Cel Care trebuie să vie şi să fie văzut de tot ochiul de pe pământ:



“O, oameni fără de ajutor pentru neputinţele voastre, fără om care să vă ajute, iată ce fac mai-marii care stau peste sufletele voastre! Voi nu aveţi om care să vă arate izvorul Meu vindecător vieţii voastre, iar când Eu vin să vă ajut şi să vă fac bine, să vă fac cale şi lumină pe cale către Bunul vostru cel din cer, vin cei cu suflet de iudeu necredincios, vin în calea voastră să vă taie calea, şi vă zic că Eu nu sunt Fiul lui Dumnezeu, Care grăieşte peste pământ ca să scoale morţii din morminte, şi zic ei că e numai minciună calea strigării Mele azi după om ca să-i dau lui vindecare şi să iau moartea de peste el, căci Eu i-am zis celui slăbănog, şi cu putere i-am zis lui: «Scoală-te, ia-ţi patul tău şi umblă!». O, dacă nu eram Fiul lui Dumnzeu se scula cel bolnav la cuvântul Meu cel rostit peste el?” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-05-2011)



Ei bine, tocmai de aceea stau preoţii şi arhiereii în cumpănă. Cum să declare ei că-L recunosc pe Fiul Lui Dumnezeu într-un duh limitat de la Pucioasa, care e lipsit de puterea de a spune prin cuvânt bolnavului: “Scoală-te, ia-ţi patul tău şi umblă!”? Doar se ştie clar că toţi pucioşii, atunci când sunt bolnavi, nu apelează niciodată la Dumnezeul lor ca să-i vindece, ci tot la doctorii limitaţi de pe pământ, şi tot la spitalele mai mult sau mai puţin infecte din România. Duhul de la Pucioasa doar pretinde că poate face minuni asemenea celei din Vitezda, dar nici o minune nu s-a auzit vreodată la Pucioasa, iar bolnavii de la Noul Ierusalim tot la pastile şi la doctori apelează.



Cu toate acestea, liderii pucioşi insistă că ar fi vorba de Una şi Aceeaşi Persoană: Iisus Hristos, Cel care vine acum la pucioşi cu promisiuni deşarte, vine să-i ajute pe oameni şi să le ridice neputinţele trupeşti şi sufleteşti, exact ca şi altădată. Dar mai ales, El vine ca să aducă o credinţă nouă şi să o dea şi celor ce nu cred în ea:



“O, oameni fără de ajutor pentru neputinţele de peste voi şi care nu aveţi om să vă ajute, Eu Acelaşi sunt şi azi, ca şi acum două mii de ani sunt. Sunt, şi nu stau din lucru şi sunt Cel ce sunt, şi vin să vă ridic din neputinţe şi să întăresc credinţa celor ce cred, şi să le dau din ea şi celor ce nu cred […]”(Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-05-2011)



Se dezvăluie apoi motivul pentru care arhiereii din B.O.R. se împotrivesc noii credinţe pucioşeşti: chipurile, ei procedează în acest fel întrucât doresc cu orice preţ să rămână în faţă, la cârma Bisericii, iar cei mai mulţi sunt plini de “lăcomie de slavă şi netemere de Dumnezeu” (e vorba, desigur, de “Dumnezeul” de la Pucioasa). Pentru nepăsarea lor faţă de sufletele creştinilor, aceştia sunt declaraţi “vinovaţi” înaintea “Dumnezeului” de la Noul Ierusalim-Pucioasa:



“O, să nu crezi că nu înţeleg ei, mai-marii de peste sufletele oamenilor. Nu, tată, să nu crezi, dar ei sunt vinovaţi faţă de Mine pentru sufletele lor şi pentru ale celor peste care ei domnesc, şi dau ca şi iudeii cei de acum două mii de ani, dau să stea ei în faţă, să aibă ei faţă, căci le este teamă de Cel ce este din ceruri, fiindcă lăcomia de slavă şi netemerea de Dumnezeu la mulţi din ei, îi fac acestea pe ei să nu Mă primească de la tine când Eu Mă dau lor şi Mă dau omului spre slava Mea cu el şi spre vindecarea lui de păcat.”



Intransigenţa arhiereilor din B.O.R. faţă de ereziile pucioşeşti este cotată drept “suflet de iudeu”, care alungă din inimile naivilor toate amăgirile pucioşeşti, atât de dulci şi de promiţătoare, plăsmuite ani de-a rândul cu mult talent de către liderii pucioşi ai Noului Ierusalim:



“Voiesc să vin lângă om şi să-l vindec, iar cei de peste oameni, cei cu suflet de iudeu, Mă gonesc din mintea şi din inima omului când Eu vin acum să Mă aşez cuvânt de facere a omului, Scriptura înnoirii lumii s-o aşez pe pământ, şi le spun celor necredincioşi că nu ei vor rămâne, ci Eu, căci Eu sunt Cel ce sunt.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-05-2011)



În acelaşi timp, amăgiţii de la Noul Ierusalim sunt lăudaţi pentru credinţa lor cea nouă într-o altă Scriptură, (despre care însă apostolul Pavel spunea în mod repetat să fie anatema!). În antiteză, sunt căinaţi toţi cei care au refuzat noua credinţă, venită în secolul XX pe pământ, şi în primul rând cei care stând pe scaune de biserică şi-au rotunjit burţile şi fălcile, întorcând spatele noului “Mesia” de la Pucioasa, venit la ei în duh nevăzut ca să-i înveţe toate:



“Se uită sfinţii la voi şi văd împlinirea acestei Scripturi a Domnului cu voi, dar ce puţină credinţă este pe pământ, ce mari sunt burţile şi fălcile celor ce stau pe scaune de biserică peste gloate nemângâiate şi nehrănite! Vine Mesia şi vă învaţă toate!” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 22-05-2011)



……………………



Estera Margareta



31 mai 2011



……………………

Comentarii

Postări populare