369. Pucioşii de la Noul Ierusalim inventează o nouă împărtăşanie: împărtăşania cu Duhul „Domnului” lor


Motto:  O, luaţi şi mâncaţi! […]
 Acesta este Duhul Meu, Care Se frânge
în Mine pentru voi spre iertarea păcatelor
(Citat din predica pucioşilor din data de 02-08-2011)

Seria de inovaţii stupefiante din doctrina sectei “Noul Ierusalim” de la Pucioasa continuă cu “împărtăşania în duh”. După ce pucioşii au considerat că împărtăşania cu Trupul şi Sângele Domnului se poate primi fără probleme şi din mâna unor “preoţi” pucioşi, nehirotoniţi după rânduielile canonice, iată că acum suntem puşi în faţa unei alte inovaţii stupefiante: liderii pucioşi completează “împărtăşania” lor necanonică, prin care primesc “trupul Domnului” de la “preoţii” lor, consolidând-o cu o “împărtăşanie” paralelă, care se face cu Duhul “Domnului” lor, care “se frânge pentru ei” în chip nevăzut pe altarele improvizate de la Pucioasa “…spre iertarea păcatelor”:

O luaţi şi mâncaţi! Mâncaţi cu duhul, fiilor! Acesta este Duhul Meu, Care Se frânge în Mine pentru voi spre iertarea păcatelor voastre, căci Duhul Meu durut vă învaţă şi vă dezvaţă, fiilor, vă învaţă să fiţi fiii lui Dumnezeu şi vă dezvaţă să fiţi fiii vrăjmaşului lui Dumnezeu, care caută mereu la creştin să-l dezbrace de hăinuţă şi să-l lase gol şi să se ascundă de Dumnezeu apoi cel gol  (Citat din predica pucioşilor  intitulată „Cuvântul lui Dumnezeu” din data de 02-08-2011)


Interesant este că scopul acestei inovaţii este acela mărturisit de cuvintele: “…spre iertarea păcatelor voastre”. O interesantă recunoaşterea faptului că şi pucioşii sunt păcătoşi, deoarece până acum “fiii pucioşi” se considerau “sfinţii lui Dumnezeu ai ultimelor zile” (concurându-i la sfinţenie pe mormoni, care pretind pentru ei aceeeaşi titulatură), “ copiii Domnului” “cei neprihăniţi” şi “fără de păcat”. Probabil că între timp au ajuns şi ei la înţelepciunea românului cea de pe urmă, pe care acesta o găseşte în Biblie, scrisă negru pe alb: “toţi sunt sub păcat, după cum este scris: Nu este drept nici unul […]” (Rom. 3,9-10), căci “dacă zicem că păcat nu avem, ne amăgim pe noi înşine şi adevărul nu este întru noi.” (Ioan 1,8)
Dar, dacă noua inovaţie pucioşească a “frângerii Duhului” se face “spre iertarea păcatelor”, înseamnă o recunoaştere implicită a faptului că cealaltă împărtăşanie, cea a “frângerii Trupului”, n-a fost suficientă şi eficientă “spre iertarea păcatelor”, şi iată cum pucioşii desfiinţează, prin inovaţia lor, încă una dintre Tainele Bisericii, considerând-o neputincioasă: Taina Sfintei Euharistii , Taina Trupului şi Sângelui Domnului.
Aşadar, încă o dată duhul de la Pucioasa care se dă drept “Dumnezeu” vine cu tot soiul de inovaţii care sapă la temelia Bisericii, deşi tocmai promisese că se va cuminţi şi că nu le va mai “ajusta” viaţa pucioşilor cu tot soiul de pretenţii şi invenţii şi inovaţii, considerându-i şi aşa destul de necăjiţi:

Durerea din ei Mă împinge să fiu cuminte şi să vă las pe unii din voi aşa cum sunteţi şi să nu mai umblu la viaţa voastră s-o ajustez după aşteptările acestei vremi cereşti[…](Citat din predica pucioşilor  intitulată „Cuvântul lui Dumnezeu” din data de 02-08-2011)

Pucioşii de rând sunt îndemnaţi apoi la cultul personalităţii, adică să-i preţuiască îndeosebi pe liderii lor, cei binecuvântaţi aparte ca să le fie “prooroci” care-i binecuvintează pe ei (este vorba, desigur, de Mihaela şi de Nicuşor):

“ Grăiesc cuvânt lângă izvorul acesta de cuvânt şi povăţuiesc cu el peste tot şi spun: preţuiţi-i pe cei binecuvântaţi aparte pentru voi, ca să intraţi sub lucrarea binecuvântării, măi fiilor!” (Citat din predica pucioşilor  intitulată „Cuvântul lui Dumnezeu” din data de 02-08-2011)

Dimpotrivă, cei care îi vor dispreţui pe liderii pucioşi sunt ameninţaţi cu pedepsele biblice, după ce sunt invitaţi mai întâi să vadă ce au păţit cei din vechime care n-au ascultat de proorocii lui Dumnezeu:

Nu aruncaţi dispreţ asupra celor binecuvântaţi aparte pentru voi înaintea Mea şi a voastră, că iar vă spun că Israel a aruncat cu dispreţ în căpeteniile lui, iar Eu l-am făcut pe el să rătăcească în pământ neumblat, unde nu era nici o cărare, măi fiilor. Cei ce aţi făcut aceasta şi cei ce daţi să faceţi aceasta, aveţi grijă ce faceţi şi uitaţi-vă la durerea celor ce au făcut aşa, căci au aruncat dispreţ asupra celor ce veghează peste poporul Meu din partea Mea, şi iată-i, rătăcesc fără nici o cărare.”  (Citat din predica pucioşilor  intitulată „Cuvântul lui Dumnezeu” din data de 02-08-2011)

Duhul care se pretinde a fi “duhul proorocului Ilie” ia apoi cuvântul şi-i învaţă pe adepţii pucioşi să se ferească de “duhul de femeie”, despre care spune că “are apucături necreştineşti şi neomeneşti” şi că a făcut mult rău în “poporul” pucios, mai ales prin nesupunerea lor sub căpeteniile “poporului” (liderii pucioşi):

O, popor al învăţăturii Domnului Iisus Hristos în vremea Sa cu tine, te învăţ cu râvnă mistuitoare: fereşte-te înăuntrul tău şi în afara ta, fereşte-te de duhul de femeie. Ia seama că duhul de femeie se munceşte şi în femeie şi în bărbat şi are apucături necreştineşti, ba chiar neomeneşti, iar Domnul a suferit adesea mult şi greu de la acest duh chinuitor de om şi s-au pierdut prin el dintre cei ce au venit la Domnul, la masa Lui cu acest popor, şi n-a stat la învăţat şi la subţiat creştinul care a venit ca el şi a rămas tot ca el, ba mai răi s-au făcut unii, căci şi-au strâns în ei pretenţii, nemulţumiri, cârtiri, nesupunere sub căpeteniile cele din partea Domnului peste popor. (Citat din predica pucioşilor  intitulată „Cuvântul lui Dumnezeu” din data de 02-08-2011)

Aşa-zisul “duh al proorocului Ilie” explică apoi şi de ce este rău duhul de femeie. Cică “duhul de femeie e duh ucigător de om”, care “strică duhul şi văzduhul” şi apoi “vin diavolii şi ciugule din duhul şi vorbele duhului”:

Duhul de femeie chinuie sufletele în jur, tulbură şi sare în sus ca să-şi caute placul, strică pacea în jur şi nu se mulţumeşte cu atât şi strică duhul, strică văzduhul şi vin şi pătrund diavolii şi ciugule din duhul şi din vorbele duhului unei astfel de inimi.[…] Duhul de femeie e duh ucigător de om şi-l urmăreşte peste tot pe om, iar omul trebuie să fie înţelept de la Mine împotriva acestui duh ucigaş” (Citat din predica pucioşilor  intitulată „Cuvântul lui Dumnezeu” din data de 02-08-2011)

De fapt, “diavolii ciugulitori de duhuri”  sunt “păsările duhului rău”, care ciugule vorbele omului cârtitor şi semeţ:

“ […] aşa fac şi păsările duhului rău şi ciugule tot ce cade din gura omului cârtitor[…]” (Citat din predica pucioşilor  intitulată „Cuvântul lui Dumnezeu” din data de 02-08-2011)

Aşa-zisul “duh al proorocului Ilie” trage apoi concluzia robustă şi înţeleaptă: cei care îşi adună nemulţumiri şi cârteli asupra liderilor pucioşi şi apoi se duc şi le bârfesc în lume (împreună cu alţi adepţi nemulţumiţi) se acoperă de ruşine, ca şi când şi-ar face nevoile mici şi mari drept în capul semenilor lor, şi în văzul lumii:

O, cine-şi strânge nemulţumiri şi se duce şi le deşartă peste altul între cei ce sunt ai Domnului, vă spun eu cum vine aceasta, că este ca şi cum îţi vine să ieşi cu udul sau cu dosul şi îţi ridici poala hainei şi te dezgoleşti şi murdăreşti cu cele din tine lăsate peste capul aproapelui tău.(Citat din predica pucioşilor  intitulată „Cuvântul lui Dumnezeu” din data de 02-08-2011)

Tot “duhul lui Ilie”  prooroceşte că e vremea să ia foc pământul de la prostia omului, pentru că tot omul “a căzut în cap”, căci “omul este duşmanul lui Dumnezeu”:

e vremea să ia foc pământul de la prostia omului căzut în mintea sa, căzut în cap, Doamne, că iată câtă stricăciune dă el să aşeze pe pământ! […] că toată lumea s-a stricat la cap […] căci omul este duşmanul lui Dumnezeu.  (Citat din predica pucioşilor  intitulată „Cuvântul lui Dumnezeu” din data de 02-08-2011)

Liderii pucioşi lansează teoria hilară că lui Dumnezeu cel Atotputernic i-a fost teamă de Adam pentru că acesta L-a părăsit, şi insistă pe ideea că “duhul de femeie este duh ucigaş”:

Mă supăr pe tine dacă Mă părăseşti după ce greşeşti, iar altfel nu, numai să stai tu cu inima curată înaintea Mea, nu cum a făcut cu Mine în rai Adam, de s-a jucat de-a ascunsul cu Mine, de M-a făcut să Mă supăr pe el, să Mă tem de el dacă M-a părăsit atât de mult atunci. Duhul de femeie e duh ucigător de om şi-l urmăreşte peste tot pe om, iar omul trebuie să fie înţelept de la Mine împotriva acestui duh ucigaş, căci unii au lăsat femeie pentru numele Meu, şi tot de duh de femeie au dat pe lângă ei şi pe calea lor, căci omul este încercat pe pământ.” (Citat din predica pucioşilor  intitulată „Cuvântul lui Dumnezeu” din data de 02-08-2011)

Liderii pucioşi “îl fericesc” pe adeptul pucios  Mihail (care şi-a lăsat familia de izbelişte, lipsită de ocrotirea sa, şi s-a alăturat sectei pucioşeşti) şi-l învaţă să se ferească şi aici, în “chinovia” mixtă de la Pucioasa, de duhul de femeie. Ei mint atunci când spun că “fiii” pucioşi  şi “fiicele” pucioase stau separaţi (adică, băieţii stau numai la Pucioasa, iar fetele numai la Târgovişte), când în realitate o parte dintre ei locuiesc de ani de zile în aceeaşi ogradă:
Eu învăţ acum prin izvorul învăţăturii Mele pe cel de curând venit după Mine aici, unde-Mi hrănesc Eu cu Duhul Meu fii lângă izvor, căci i-am deschis să intre el după ce el M-a dorit lăsând în urmă lumea, mamă şi tată, frate şi rude, prieteni şi pe sine însuşi ca să se dea Mie acum şi pe vecii. Tu, fiule care ai iubirea Mea în inimioară, ai rămas din tot ce ai fost şi ai avut, ai rămas cu ea şi ai venit cu ea la Mine. Ascultă ce te învăţ acum Eu, Domnul. Te învăţ […] fereşte-te de duhul de femeie, care se iveşte în calea celor credincioşi ca să sufle nemulţumiri, cârtiri, semeţie, cuvânt mult şi vătămător de Duhul lui Dumnezeu între fraţi, şi multe feţe folosite de acest duh, şi înţelepţeşte-te şi îndeletniceşte-te tu cu dragostea Mea. Această povaţă împotriva duhului chinuitor de om, duhului de femeie, am dat-o şi am scris-o adesea în cartea Mea cu fii în ea […] iar tu M-ai iubit şi tu şi ai venit şi tu ca să-Mi urmezi. Te povăţuiesc să fii mereu aşa cum eşti acum, în dragostea de acum a inimii tale, aici, în chinovia Mea […]. Mă judecă lumea rea în fel şi chip pentru acest popor al Meu de fii şi de fiice. Am aici fii, şi am în altă parte fiice şi Mă sprijin cu ei în lucrările Mele, şi am familii curate din loc în loc, trăitori după cuvântul Meu de ieri şi de azi, şi toţi aceştia sunt poporul cuvântului Meu. […] Grăiesc cu tot poporul şi îţi grăiesc şi ţie şi-ţi spun: ai grijă de dragostea ta pentru Mine şi cinsteşte pe cei ce au luat calea, adevărul şi viaţa, pe Mine ca Învăţător al lor. Ai nume de voievod din cer, îngerul Meu Mihail, pe care să-l porţi mereu în inimioară[…]. O, poporul Meu, am rostit intrarea şi binecuvântarea acestui fiu, care a ieşit din lume şi M-a ales pe Mine, aşa cum şi tu ai făcut, fiule.” (Citat din predica pucioşilor  intitulată „Cuvântul lui Dumnezeu” din data de 02-08-2011)
Liderii pucioşi dau milosteniei o interpretare ciudată şi părtinitoare, rece şi necruţătoare: cei greşiţi faţă de Dumnezeu nu merită să fie ajutaţi cu milostenie de la fraţi, ca poată şi ei să iasă din rătăcirea lor. Ei nu trebuie mângâiaţi, nu trebuie oblojiţi, nu trebuie scoşi din dureri, ci trebuie lăsaţi să se chinuie şi să strige la Dumnezeu după ajutor:
O, poporul Meu, […] fii atent ce-ţi spun Eu ţie acum: lasă-l pe cel greşit Mie, nu te fă lui milostiv, lasă-l să ajungă să n-aibă mângâiere aşa cum n-am Eu de la el, şi să strige el apoi pe Domnul în ajutorul minţii lui şi al vieţii lui, şi atunci să văd Eu şi să-i dau Eu şi nu tu, şi să-l înţelepţesc Eu spre pocăinţă pe cel greşit Mie, iar tu să nu faci mai mult, căci cei ce s-au oblojit unii pe alţii în durerile lor, în nemulţumirile lor, în răzvrătirile lor cele asupra Mea şi a ta, au căzut aceştia de la Mine, au căzut unii prin alţii şi nu se aşteptau să iasă aşa, ci se aşteptau la bine pentru ei, iar la Mine şi la tine pentru dureri, căci atât de mult a căzut inima lor.(Citat din predica pucioşilor  intitulată „Cuvântul lui Dumnezeu” din data de 02-08-2011)

………………………
Anca Estera
14 august 2011
………………………




Comentarii

Postări populare