381. Cine sunt „fiii unşi” ai Noului Ierusalim de la Pucioasa? (II. „Unsul” ţării: regele Mihai)


Pucioşii recunosc însă în scrierile lor şi acea ungere autentică, pe care regele ţării o primea în chip văzut din partea întâistătătorului Bisericii. Prima referinţă de acest gen apare la pagina 306 din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, ediţia 2006, unde liderii pucioşi au inserat următorul subtitlu:
«Anunţarea pedepselor pentru toţi împotrivitorii planului Domnului şi ai unsului Său, regele Mihai.» (Citat “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din data de 8 octombrie 1990)
Apoi referinţele de acest gen abundă, aproape de fiecare dată de câte ori apare câte un “mesaj din cer” adresat regelui Mihai.
Spre exemplu, un mesaj “din cer” adresat Ioanei Giosan o rânduieşte pe aceasta “sol” care urmează să-i ducă regelui Mihai, “unsul de la Versoix”, o solie cu iz de conspiraţie de palat din partea liderilor pucioşi. Îndemnul conţine şi încurajări pline de contradicţii: Ioana Giosan e asigurată ba că va fi însoţită de Duhul, pe care Fiul i-L desemnează ca însoţitor; ba că va fi însoţită de însuşi Fiul, împreună cu cete sfinţi şi de îngeri; ba că va fi însoţită numai de mai marii Mihail şi Gavriil:
«Cuvântul Domnului către Ioana Giosan. Chemarea ei la solie cerească
Pace solului Meu! Pace ţie, inimioară dulce! Pace de la Fiul lui Dumnezeu! Pace ţie şi Duh Sfânt! Eu sunt Cuvântul. Pace ţie, căci vei merge cu solia Mea către unsul Meu, Mihail al României. Iată lucrarea ta din mâna Mea. Vei fi sol ceresc şi nu pământesc, şi vei lucra lucrare de Duh Sfânt peste cel uns al Meu. Îţi dau însoţitor pe Duhul Sfânt, şi El va mărturisi prin tine. […] Mergi cu solia Mea, şi binecuvântată să-ţi fie calea, şi cerească să-ţi fie, căci Eu, Domnul, te voi însoţi pe tine cu cete de sfinţi şi de îngeri lucrători de la Mine. Iată, aşez cuvântul Meu în tine şi voi lucra înaintea regelui României, iar mai-marii Mihail şi Gavriil vor lucra cu darurile lor şi te vor însoţi şi vor fi prin lucrarea ta de sol din partea Domnului Savaot.[…] Pace ţie, şi mergi, în numele Meu, către regele României, iar Eu voi fi cu tine. Iată, suflu Duh Sfânt. Ia din Duhul Meu şi fii solul Meu înaintea celui uns al Meu(Citat “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din data de 12 iunie 1993)
Întoarcerea pe tron a regelui Mihai I era pe vremea aceea ca şi împlinită, căci el era “unsul Domnului”. Siguranţa liderilor pucioşi a fost consemnată în mai multe mesaje în care se preamărea răbdarea “unsului Domnului”, Mihail al României:
«Voiesc să împlinesc cuvântul rostit pentru întoarcerea unsului României, şi iată, voi ridica între cer şi pământ această lucrare de pregătire a slavei care vine cu Mine, şi prin această lucrare voi aduce Eu pe unsul României. Lucrez prin biserica cea vie, cea cu duhul viu şi cu trupul pregătit pentru ca să stea înaintea Mea, înaintea slavei Mele. Binecuvântată să fie răbdarea unsului Meu, Mihail al României. Încă un picuţ de răbdare până voi sfârşi de trâmbiţat vestea cea sfântă peste România. Cuvântul este rostit, tată. Cuvântul rostit vine spre împlinire şi voi aduce pe unsul României. Eu, Domnul, am cuvântat, şi voi fi împlinitor […] » (Citat “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din data de 20 martie 1994)
Liderii pucioşi pretind că “proorocia” a fost împlinită, îndată ce regele Mihai s-a întors în România, chiar dacă n-a mai ajuns pe tron şi nici speranţe nu prea mai are în viitorul apropiat. Da, dar “proorocia” nu vorbea de întoarcerea lui Mihai I în România ca simplu cetăţean, ci ca “unsul Domnului”, cu titulatura de Mihai al României, rege. Pentru români Mihai I poate fi considerat rege şi în virtutea obişnuinţei, chiar dacă nu stă pe tron; dar pentru Atotputernicul Dumnezeu, cel care-i aşează pe oameni pe tronurile pământeşti, nu mai este acelaşi lucru: jumătăţile de măsură nu pot fi decât expresii ale neputinţei, deci nu Dumnezeu a făcut această “proorocie”, ci altcineva în numele Lui.
De altfel, un alt “cuvânt” adresat României spune că regele Mihai va fi adus pentru ea, pentru că el a fost pus peste ea, adică să o cârmuiască, şi nicidecum ca decor, ca un personaj desuet cu rol de obiect de muzeu:
«O, Românie aleasă de Tatăl Meu ca să te îmbrace întru rochie nouă de nuntă, ca să stai înaintea Mea întru sfinţenie şi întru slavă! Suflu peste tine, ca să-ţi cunoşti menirea ta întru neamurile pământului, şi voi lucra cu toate oştirile cereşti şi voi birui ca să aduc pe cel pus peste tine, pe cel pus de Mine, şi care aşteaptă mâna Mea cea tare ca să lucreze şi să-l aducă. […] Eu voiesc să aduc pe cel uns de Mine pentru tine, şi voi lucra ca să biruiesc împotrivirea cea omenească, voi lucra prin puterea care iese de la sfinţenia celor ce umblă cu Mine. Binecuvântată să fie cărarea unsului Meu, Mihail al României, căci iarăşi înnoiesc binecuvântarea acestei cărări de întoarcere acasă a celui uns. […] Pace şi biruinţă pentru cărarea unsului Meu Mihail, căci cerul sfânt duce luptă spre biruinţă pentru întoarcerea celui uns.  » (Citat “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din data de 23 aprilie 1994)
Într-un “cuvânt pucioşesc” adresat regelui Mihai se întâlnesc trei (!!) categorii de “unşi”: regele Mihai, arhiereul Irineu şi liderii pucioşi. Toţi sunt chemaţi la unitate întru conspiraţie pentru restaurarea monarhiei şi acapararea puterii politice şi religioase în România prin “lucrarea” de la Pucioasa, dar în mod special regele Mihai şi arhiereul Irineu sunt chemaţi să lucreze împreună, ca “doi unşi cereşti”, unul pe plan politic şi celălalt pe plan religios:
«Cuvântul Domnului către regele Mihai […]
Pacea Mea şi cuvântul Meu şi masă cerească între Mine şi tine, unsul Meu, căci tu ai ungere cerească şi nu pământească. Stau din nou în sfat ceresc cu tine şi lucrez prin cuvânt ca să-ţi întăresc şi să-ţi desăvârşesc credinţa şi statura faţă de lucrarea pe care o lucrez din cer peste pământ după cum este scris în vremea aceasta.   […] Pleacă-ţi genunchii tăi, rege al României. Ridică mâinile spre ceruri şi cere […] Au trecut trei ani de când cei de rang mare voiesc să te aducă la locul tău. […]  Eu prin credinţa unşilor Mei lucrez şi împlinesc, iar planurile cele rele şi ascunse le zădărnicesc prin cei ce nu au mâinile curate şi lucrează cu ele împotriva unşilor Mei şi a copiilor Mei. […] Fii credincios ca Avraam […] Voi lucra să-l scot din durere şi din aşteptare pe cel ce-l am uns din biserica Mea, şi voiesc să lucraţi împreună ca doi unşi cereşti, vestiţi din acelaşi izvor, vestiţi de Dumnezeu şi nu de oameni. Eu sunt Dumnezeul minunilor şi al împlinirilor cereşti, rostite prin cuvânt, prin Duhul Sfânt al Treimii Dumnezeieşti.
Cerul rosteşte binecuvântare pentru întoarcerea regelui României. […] Pace ţie, Mihail, rege al României! » (Citat “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din data de 12 iunie 1993)
Până la urmă, cu toate eforturile disperate, soliile, aranjamentele şi manevrele subterane, s-a dovedit că toată conspiraţia pucioşească orientată pentru re-instaurarea forţată a monarhiei şi acapararea puterii religioase în stat a fost un bluf nereuşit. Binecuvântările pucioşeşti s-au dovedit a nu fi fost de nici un folos, iar “proorociile” privind reîntronizarea lui Mihai I  pe tronul regatului României şi aşezarea episcopului Irineu în scaunul de patriarh al României s-au dovedit a fi două proorocii mincinoase.
De aceea, văzând că şansele împlinirii lor tind către zero, liderii pucioşi s-au gândit ulterior să mai cosmetizeze aceste “proorocii”. Inovaţia la care s-au gândit ei, după ani buni de aşteptare zadarnică, este destul de ingenioasă şi pretinde că cei doi “aleşi” au fost totuşi întronizaţi în chip tainic ca rege şi respectiv ca patriarh, dar  nu pe tronuri omeneşti, văzute şi materiale, ci doar în chip nevăzut în inimile celor care cred în ei şi-i iubesc, aşa cum Dumnezeu Cel nevăzut este în inimile credincioşilor, şi Îşi are tron în inimile lor:
«Cei ce sunt preoţi şi împăraţi în numele Meu pe pământ între oameni şi pentru oameni, aceia tot ca Mine împărăţesc, şi în inima celor ce-i iubesc pe ei împărăţesc ei, şi prin aceştia sunt ei împăraţi, şi pentru ei sunt. Amin. » (Citat din mesajul Mihaelei Tărcuţă  din 19 ianuarie 2009)


……………………
Estera
27 decembrie 2011
……………………

Comentarii

Postări populare