398. "Pucioşii" de la Noul Ierusalim ticluiesc un “mesaj către ţară şi către preşedintele Traian Băsescu”



          Ultimele frământări politice care au devoalat intenţia opozanţilor socialişti de a subjuga instituţiile esenţiale ale statului de drept, în special Justiţia şi Preşedinţia, nu au fost trecute cu vederea de către liderii pucioşi. Ei au sărit ca arşi, reiterând simpatia lor pentru preşedintele Băsescu care tocmai a fost suspendat de către puciştii socialişti printr-o serie de manevre anticonstituţionale.
        Apelând la mijloacele pucioşeşti deja verificate şi de acum tradiţionale, liderii “pucioşi” au lansat un nou “mesaj” ca venit din   partea lui Dumnezeu, prin care îşi exprimă totala lor adeziune faţă de “cârmaciul ţării” (preşedintele suspendat Traian Băsescu) şi îi înfierează pe pucişti cu invective  grave: răzvrătiţi, mincinoşi, furi, trădători, vânzători şi duşmani ai poporului.

          În această ecuaţie, preşedintele Băsescu este prezentat ca singura persoană harismatică, binecuvântată de Dumnezeu, care poate “da faţă curată patriei române” şi poate şterge ocara adusă de liderii socialişti conjuncturali ai ţării, care s-au făcut de râs în faţa întregii Europe prin fărădelegile lor. Aceştia sunt furi care vor fi nimiciţi şi  zdrobiţi pentru că au jurat strâmb:


          “În zilele acestea s-au ridicat iarăşi cei răzvrătiţi în neamul român şi au semănat iarăşi mulţi dintre ei ocară şi apoi alungarea iarăşi de la cârma acestui neam a celui binecuvântat de Dumnezeu ca să dea faţă curată patriei române înaintea popoarelor şi să şteargă de pe faţa ei ocara cea lucrată de fiii cei răzvrătiţi, care n-au avut şi n-au în ei iubirea adevărului, căci sunt trufaşi sub vina faptelor lor, faptele fărădelegii, dar iată, efa a ieşit deasupra, şi în ea se află fărădelegile lor, iar cu ea un sul de hârtie lung şi lat, în care s-a scris răsplata fărădelegilor lor, căci orice fur va fi nimicit, şi oricine a jurat şi jură strâmb va fi zdrobit, precum este scris, şi va intra acest sul de hârtie în casa furului şi a celui ce jură strâmb în numele adevărului şi va sta acolo în casă până va nimici pe rând zidirea ei, aşa cum este scris în Scripturi despre efa fărădelegii şi despre lucrarea ei.” (citat din mesajul Mihaelei din 12 iulie 2012)


          Totuşi, destinul românilor nu trebuie să stârnească îngrijorări, deoarece soarta neamului român pare a fi în mâna “Dumnezeului” de la Pucioasa, care îi vorbeşte necontenit de mai bine de cincizeci de ani (chiar dacă acesta nu prea se oboseşte ca să Îl asculte):


          “Eu, Domnul, am în mâna Mea soarta neamului român, căci stau de mai bine de cincizeci de ani cu cuvântul gurii Mele coborând şi grăind pe vatra acestui neam, şi am avut şi am vase alese, care-Mi scriu cuvântul în cartea Mea cea de azi, cuvântul lui Dumnezeu peste pământ [...]”(citat din mesajul Mihaelei din 12 iulie 2012)


          Pentru a fi mai convingători, liderii “pucioşi” Îi pun în gura “Dumnezeului” lor cuvinte zdrobitoare: Băsescu este “cârmaci cu veghe”, hărăzit să păstorească neamul român, să-i poarte crucea şi să-l ocrotească de duşmanii păgâni:


          “Mă aplec înaintea ta ca un Dumnezeu şi îţi mulţumesc pentru iubirea ta cea multă şi mare pentru neamul Meu cel de azi, peste care Eu te-am aşezat cârmaci cu veghe, neam ales de Tatăl Meu Savaot pentru slava Mea cea de la sfârşit de timp, neamul român, pe care Eu, Domnul, îl pregătesc tainic ca să fac din mijlocul lui lumină mare peste neamurile pământului, care vor vedea slava Mea strălucind pe vatra neamului român, neam duşmănit de mulţi prin vreme, dar care şi-a ridicat mereu crucea pe umeri şi a biruit cu ea pe păgâni.” (citat din mesajul Mihaelei din 12 iulie 2012)
         

          Băsescu este invitat să cerceteze cu atenţie scrierile “profetice” pucioşeşti, ca să-şi dirijeze acţiunile şi faptele în conformitate cu indicaţiile din aceste scrieri. El trebuie să-i atenţioneze pe români că se află în faţa unei trădări din partea socialiştilor care au ajuns la cârma ţării prin acte de vânzare de fraţi şi de suflete, pentru a-şi potoli setea de putere pentru dominarea acestui neam:


          “Iată ce-ţi cer: cercetează-Mă ca să ştii bine cum am lucrat Eu, şi tot aşa şi tu să lucrezi, căci oamenii lucrează ca oamenii şi nu ca Dumnezeu. Grăieşte-i dulce acestui neam şi mângâie durerea lui şi spulberă nedumerirea lui şi învaţă-l cum să privească el adevărul a toate. Spune-le fiilor români toate aşa cum sunt, şi spune-le că aşa a fost acest neam, sub cruce a stat şi aşa a mers, din pricina celor care de la mijloc l-au trădat prin vreme şi l-au vândut la cei duşmani lui. Să-i înveţi pe fiii români ce este trădarea şi să le spui lor să nu înveţe de la nimeni pe cele rele, că iată, s-au ridicat în numele lor oameni sus la cârmă pentru ei şi sunt aceia vânzători de fraţi şi de suflete, căci pentru bani îşi vând aceştia făgăduinţa pusă pentru slujire curată acolo unde s-au ales ei să stea, şi unde s-au îmbolnăvit prea greu de setea de putere peste acest neam, pe care îl stăpâneşte Dumnezeu sub binecuvântarea Sa, şi pe care tu îl iubeşti cu mare iubire.” (citat din mesajul Mihaelei din 12 iulie 2012)


          Românii sunt invitaţi să se prezinte la votul de validare (sau invalidare) a preşedintelui suspendat Traian Băsescu şi “să aleagă atent de partea lui Dumnezeu”. Având în vedere că aici este vorba de Dumnezeul” de la Pucioasa, care S-a pronunţat chiar în acest mesaj în favoarea preşedintelui Băsescu, este evident că invitaţia la vot este în direcţia re-confirmării lui Traian Băsescu în funcţia de preşedinte al ţării şi pentru înfrângerea cerbiciei socialiştilor, cotaţi ca “vânzători de fraţi”:

           
          “Mergi acum înaintea poporului român şi povăţuieşte-l să privească atent şi să se aleagă atent de partea lui Dumnezeu şi a celor ce Îl iubesc pe El pentru ei în numele Meu. Spune-i neamului român să nu se lase amăgit de cei ce lucrează fărădelegea, care se vede bine când ea iese deasupra, căci aşa este lucrarea ei, căci cei ce lucrează fărădelegea sunt cei ce spun apoi că sunt slujitori ai binelui ca să-i creadă cei mulţi şi să li se supună lor şi fărădelegilor lor ascunse sub cuvântul dreptăţii şi al facerii de bine, cuvânt pe care ei nu şi-l pot ţine, căci sunt vânzători de fraţi pentru slava lor de la cei mulţi.” (citat din mesajul Mihaelei din 12 iulie 2012)


          Se afirmă apoi că aşezarea lui Traian Băsescu în funcţia de “cârmaci” al României şi al neamului românesc nu este un rezultat al alegerii populare liber exprimate, ci este o “alegere divină” a “Dumnezeului” de la Pucioasa:

           
          “În ziua aceasta sfântă şi bisericească a sărbătorii cea pentru sfinţii Mei apostoli Petru şi Pavel şi a celor împreună slujitori cu ei Evangheliei Mele celei de acum două mii de ani, am grăit cu tine, cel aşezat de Mine cârmaci al neamului român, neamul Meu cel de azi, întru care Tatăl Meu Savaot a binevoit pentru venirea Mea cea de azi cuvânt peste pământ.” (citat din mesajul Mihaelei din 12 iulie 2012)

            Puciştii din conglomeratul USL-UNPR-UDMR sunt apoi demascaţi ca trădători ai neamului românesc, care îi fac rău acestuia pe la spate pentru a-şi asigura “slava lor”. Din acest motiv, românii sunt chemaţi la “veghe după dreptate”:

           
          “Stau cu tine în sfat ca să te povăţuiesc pentru viaţa ta cea de azi şi cea de mâine, căci s-au ridicat să-ţi facă rău pe la spate cei ce-ţi făgăduiesc ţie bine din mâna lor, neam român. O, iată ce păţeşti dacă nu veghezi după dreptate! Ce-ai face tu dacă te-ai lăsa să vegheze peste tine cei ce nu veghează, ci aşteaptă să te supună pentru slava lor?”   (citat din mesajul Mihaelei din 12 iulie 2012)


          Îndemnul de a nu-l demite pe Traian Băsescu devine apoi explicit. El nu trebuie demis, deoarece este singurul care veghează pentru români împotriva celor care i-au minţit şi au conspirat ca să-i stăpânească în mod samavolnic sub puterea lor prin trădări, trufie şi minciună:


          “Ia aminte şi învaţă şi ascultă de la Dumnezeu, neam român! Nu da de peste tine pe cel ce veghează pentru tine cu credincioşie şi cu daruri de bine, căci te-au dus cu minciuna cei ce dau să te stăpânească sub puterea lor. O, cine să-ţi spună ţie că nu mai este inimă curată în cei ce-ţi făgăduiesc ţie binele? Am sprijinit cu mână tare pe cel pus peste tine de binecuvântarea Mea ca să-ţi fie veghetor pentru pacea ta, pentru ţara ta. O, nu te lăsa cumpărat şi nu te lăsa vândut, fiu român! Cei ce te împing să-ţi trădezi conducătorul sunt fiii minciunii şi vor să te supună lor, iar ei sunt cei trufaşi şi vânzători de fraţi prin lucrarea trădării de fraţi.” (citat din mesajul Mihaelei din 12 iulie 2012)
         
          În fine, liderii pucioşi lansează un apel special pentru adepţii lor, ca să se aşeze la veghe, rugăciune şi post pentru reuşita lui Traian Băsescu la referendumul lansat de duşmanii lui, fiii minciunii care vor să-l debarce de la conducerea statului. Adepţii “pucioşi” trebuie să strige la Tatăl ceresc pentru trezirea şi întoarcerea neamului românesc, care deocamdată pare a fi favorabil demiterii preşedintelui (după unele sondaje):


          “Grăiesc acum cu tine, popor al cuvântului Meu! Să stăm la veghe sfântă pentru neamul român, că pentru lucrul cel cu Domnul te-am ales. Priveşte-i pe fiii minciunii şi vezi purtarea lor, măi poporul Meu. Avem de strigat la Tatăl pentru învierea neamului român, pentru care port durere mare, şi hai s-o împărţim pentru purtarea ei! ” (citat din mesajul Mihaelei din 12 iulie 2012)


 …………………

Anca Estera

17 iulie 2012

…………………



         


Comentarii

Postări populare